
A. Emir KAVAK
Genel Müdür, HİSAR HOSPITAL
HİSAR HOSPITAL'DE YALIN DÜŞÜNCE VE PROBLEM ÇÖZME YOLCULUĞU
21. yüzyılın en zorlu sektörlerinden biri olduğu kabul edilen Sağlık Sektöründe, hastaların süreçlerde kaybolabildiği, hizmet aldıkları her alanda uzun bekleme süreleriyle ve kalite problemleriyle karşılaştıkları bir ortamda, hizmeti sunan sağlık çalışanlarının yalın yönetim kültürüne çok daha fazla ihtiyaç duyduğu görülmektedir.
Hisar Hospital Intercontinental, 2005'te kurulmuş ve kuruluşundan itibaren JCI akredite olan bir hastane olarak ‘360 derece hizmet’ anlayışı gereğince 2018 yılında yalın yönetim ve uygulamaları ile tanışmıştır.
Yalın Zirve’deki sunumunda hastane, hizmet sektörünün en zorlu uygulama alanı olan sağlık sektöründe yalın düşünceyi ve problem çözme kültürünü çalışanlarına aşılamada yaşadığı deneyimleri katılımcılarla paylaşacaktır.