Hakan AKGÜL

Y.K. Üyesi, Danışman & Eğitmen
YALIN ENSTİTÜ

Uygulamalı Eğitim – Yalın Satış ve Pazarlama, Müşterinin Sesi ve Müşteri Deneyimi

‘hedef: hızlı, kârlı, daha çok ve sürekli satış’

Satış bölümü şirketlerde daha iyisini yapabilir. Şirketlerin amacı müşteri kazanmak ve kâr etmektir. Satış şirketin strateji kurgusuna ve daha sonra başarısına daha çok katkıda bulunabilir. Sürekli iyileştirme kapsamında da israflarını bulup yok edebilir.

Satışın başarısı iki unsura dayanır: teklifler daha yüksek oranda ve daha kısa sürede satışa dönmelidir. Satış doğru segmentasyon yapabilecek yetkinlikte olmalıdır. Yeni segmentlere girebilmek, mevcut segmentlerde payını arttırmak için şirketin gelişimi (müşterinin sesi çalışmalarıyla) konusunda öneriler getirmelidir. İnovasyonun başlangıcı bu noktadır. Satış, ayrıca, müşterinin şirketle ilgili tüm ‘deneyimini’ süreçleri iyileştirerek geliştirmelidir.

Teorik olarak anlatılacak bu konulara ek olarak satış hunisi ve müşteri deneyimi konusunda grup çalışması yapılacaktır.

2011 yılından bu yana Yalın Enstitü’de çalışmalarına devam etmektedir; Yönetim Kurulu üyesidir. Satış, strateji, pazarlama, inovasyon, liderlik ve yönetim sistemleri üzerinde çalışmaktadır. Bazı dergi ve gazetelerde makale yazmaktadır.

Ankara Kurtuluş Lisesi ve ODTÜ Elektrik ve Elektronik Mühendisliği’ni bitirdi. İzmir’de çalıştığı dönemde, Dokuz Eylül Üniversitesi’nde MBA programına devam etti. New Holland Trakmak (Türk Traktör) ve Tofaş’ta satış, strateji, pazarlama, satış sonrası konularında, bayi yönetiminde Şube Müdürü, Filo Satış Müdürü ve Bölge Müdürü görevlerinde bulundu. Birmot’ta Şirket Yöneticisi olarak çalıştı. Yurtdışında ana firma uygulamalarını ve başarılı bayi örneklerini inceledi, çeşitli seminer ve Zirve’lere katıldı. Türkiye’nin hemen her bölgesini tanımak ve bölge insanıyla çalışmak fırsatı oldu. Ayrıca perakendecilik, FMCG ve sigorta acenteliğinde tecrübe edindi.

Dikkat

Bu Oturum İngilizcedir. Öğleden sonra bu oturum devam etmektedir. Başka oturum seçemezsiniz. Devam etmek istiyor musunuz?


Dikkat

Bu Oturum Tamamen Dolmuştur.