temel aksoy-1

Temel AKSOY

Kurucu & Pazarlama Danışmanı
FİKİRHANE DANIŞMANLIK A.Ş.

Teknolojinin çok hızlı değiştiği, değişime uyum sağlamanın her zamankinden daha zor olduğu iddia edilse de aslında hem insan hayatında hem şirket hayatında esas belirleyici olan ‘değişmeyen’ unsurlardır. Her şirketin kendi sektöründeki ‘değişmeyenlere’ odaklanması; iş modellerini ve iş yapma biçimlerini bunların üzerine kurgulaması gerekir.

Temel Aksoy, ilk, orta ve liseyi, Galatasaray Lisesi’nde okudu. Paris Nanterre Üniversitesi Ekonomi Fakültesi’ni bitirdi. Boğaziçi Üniversitesi’nde master yaptı. İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi’nde asistanlık yaptı.  1984 yılında araştırmacılığa başladı, 1994’te kendi araştırma şirketini kurdu. Pazarlama araştırması mesleğinde 25 yıl boyunca sayısız araştırma yaptı ve yönetti. 2008-2010 yılları arasında Türkiye Araştırmacılar Derneği Başkanlığını yaptı. Kendi danışmanlık şirketinde (Fikirhane) Pazarlama Danışmanlığı yapıyor.

2008 yılından bu yana,  www.temelaksoy.com sitesinde pazarlama ve yönetim konularında haftalık yazılar yazıyor. 2017 yılında ‘Efsaneler ve Gerçekler Pazarlama Nasıl Yapılır’ kitabını yazdı.

Dikkat

Bu Oturum İngilizcedir. Öğleden sonra bu oturum devam etmektedir. Başka oturum seçemezsiniz. Devam etmek istiyor musunuz?


Dikkat

Bu Oturum Tamamen Dolmuştur.